Päiväkirja - maantiejyra, 22 kesä 21

Painomerkintä (ei päiväkirjamerkintää) päivämäärälle 22 kesäkuuta 2021
121 kg Tähän mennessä pudotettu: 4 kg.    Vielä jäljellä: 51 kg.    Dieetin noudattaminen: Kohtuullisen hyvin.

Näytä dieettikalenteri, 22 kesäkuuta 2021:
1908 kcal Rasva: 87,19g | Prot: 89,08g | Hh: 191,84g.   Aamiainen: Fazer Puikula Täysjyväruis, Keiju Margariini 60, Valio Hyvä Suomalainen Arkijuusto, Kurkku, Valio Profeel Suklaavanukas. Lounas: Porkkanat, Atria Nauta-Viljapossu Jauheliha, Rainbow Puolikarkea Vehnäjauho, Kananmuna, Kotimaista Kevytmaito 1,5%, Kotimaista Kermajuusto, Santa Maria Taco Shells. Päivällinen: Pensasmustikka, Fazer Fasupala Marianne Toffee, Taffel Juustonaksu, Omenat (Golden Delicious). Välipalat/Muut: Raparperipiirakka, Kahvi, Rainbow Varrasleipä, Keiju Margariini 60, Valio Hyvä Suomalainen Arki Juusto Viipale. lisää...
Painonnousu 0,1 kg viikossa

4 Kannattajaa    Kannatus   

Kommentit 
Työrupeama ohi ja ensimmäinen oikeasti nukuttu yö kuuteen yöhön, olipa ihana nukkua :D. Nyt ei ole tiedossa valvomisia, hyvä tämän projektin kannalta! Painolukemassa 100 gramman nousu, vaikka onkin sellainen fiilis etten ole oikeasti voinut syödä kulutusta enempää. Mutta en ole huolissani, sillä viimeisen viikon valvomisen ja väsymyksen huomioonottaen pysyin kuitenkin kohtuullisen hyvin terveellisessä syömisessä eikä mitään totaalista ratkeamista tullut... lisäksi voin todeta että tämä oli mun paras, johon tämän paineen ja väsymyksen alla pystyin, joten sen puolesta hyvillä mielin eteenpäin :). 
21 kesä 21 jäseneltä: maantiejyra
Tosi hyvä tulos! Itse en olisi tuohon pystynyt, jos olisin mennyt noin vähillä unilla. Löysin pikaisella googlettamisella pätkän, missä kuvataan unettomuuden vaikutusta lihomiseen - näistä työterkka siis kertoili kun tuskailin painonnousuani. "Unettomuus lisää tyypin 2-diabeteksen riskiä. Glukoosin sieto heikentyy, ja rasva-aineenvaihdunta muuttuu epäedullisesti univajeessa. Nälkähormoni greliinin määrä lisääntyy, kun on nukuttu huonosti. Kylläisyyshormonin leptiinin pitoisuudessa puolestaan on yksilöllistä vaihtelua. Yleensä huonosti nukutun yön jälkeen syödään enemmän ja rasvaisempaa ruokaa kuin jos ihminen olisi nukkunut riittävän pitkään." 
22 kesä 21 jäseneltä: magiste
@magiste, kävin itsekin äsken tutkimassa tätä asiaa ja totesin samoin, että kylläpä sillä unella on iso merkitys laihtumisessa tutkimusten mukaan😮... joo, pitää olla tyytyväinen tuohon vaivaiseen 100 gramman nousuun ja muistaa nukkua jatkossa aina kuin mahdollista 🌞 ... mulla on huono tapa herätä toisinaan (ei siis joka aamu onneksi) aikaisin ihan vaan sen takia että siivoan, pyykkään, leivon tai katson jotain sarjaa netistä ennen lasten heräämistä... mutta yritän jatkossa muistaa että välillä voisi myös valita ne pidemmät unet ja tehdä kotihommat jossain muussa välissä 😎. 
22 kesä 21 jäseneltä: maantiejyra

     
 

Lähetä kommentti


Sinun täytyy kirjautua lähettääksesi kommentin. Klikkaa tätä kirjautuaksesi.
 


Painohistoria - maantiejyra


Hanki sovellus
    
© 2021 FatSecret. Kaikki oikeudet pidätetään.