Reseptin haku
Ateriatyyppi
Avainsanat
1 - 20 (35)
Tonnikalasalaatti
jäseneltä: shanlan77
Raikas tonnikalasalaatti vaikka lounaaksi. Vaihtelua saa helposti muuntelemalla kasviksia ja siemensekoituksia.
annosta kohti - Kaloria: 419kcal | Rasva: 16,23g | Hh: 13,12g | Prot: 55,47g
Mansikka Banaani Rahka Smoothie
jäseneltä: lucas.lingman
Nauti upeasta ja ravitsevasta smoothiesta.
annosta kohti - Kaloria: 307kcal | Rasva: 1,14g | Hh: 44,60g | Prot: 31,81g
Maapähkinävoi Fudge
jäseneltä: pop3lka
Vegaaninen fudge.
annosta kohti - Kaloria: 97kcal | Rasva: 7,62g | Hh: 2,54g | Prot: 4,36g
Smoothie
jäseneltä: Josu1
Todella ravitseva ja täyttävä aamiainen sekä välipala.
annosta kohti - Kaloria: 219kcal | Rasva: 9,70g | Hh: 21,72g | Prot: 13,01g
Pinaattinen Kanapasta
jäseneltä: Foxensio
Vähän erilainen pastaresepti, joka on kuitenkin erittäin hyvä ja täyttävä.
annosta kohti - Kaloria: 681kcal | Rasva: 26,33g | Hh: 69,86g | Prot: 40,40g
Uunimunakas
jäseneltä: Lastunaama
Uunimunakas, jossa on käytetty enemmän valkuaista. Sisältää maitoa, juustoa, kirsikkatomaattia, paprikaa, sipulia sekä valkosipulia.
annosta kohti - Kaloria: 105kcal | Rasva: 3,85g | Hh: 5,54g | Prot: 11,52g
Juustoleipäset
jäseneltä: albert1988
Leivän korvike.
annosta kohti - Kaloria: 173kcal | Rasva: 15,91g | Hh: 1,80g | Prot: 11,36g
Kauralastut
jäseneltä: antraes
Herkulliset kauralastut.
annosta kohti - Kaloria: 42kcal | Rasva: 1,34g | Hh: 6,75g | Prot: 3,38g
Vihersmoothie
jäseneltä: Hotbeibe
Terveellinen vitamiinipommi.
annosta kohti - Kaloria: 234kcal | Rasva: 1,46g | Hh: 56,27g | Prot: 7,41g
Rahkaletut
jäseneltä: EvaHele
Gluteeniton. Runsaasti proteiinia.
annosta kohti - Kaloria: 155kcal | Rasva: 11,07g | Hh: 5,10g | Prot: 8,68g
Tonnikalavihanneslaatikko
jäseneltä: Muihu
Kevyt laatikko.
annosta kohti - Kaloria: 228kcal | Rasva: 7,56g | Hh: 11,67g | Prot: 25,64g
Banaani-Kaurahiutale Keksit
jäseneltä: kurviska
Makeita välipalakeksejä ilman sokeria.
annosta kohti - Kaloria: 101kcal | Rasva: 2,20g | Hh: 18,17g | Prot: 2,42g
Jauhelihakeitto
jäseneltä: Christabel-
Hyvä täyttävä keitto kylmien päivien päätteeksi.
annosta kohti - Kaloria: 431kcal | Rasva: 19,97g | Hh: 41,30g | Prot: 20,12g
Mango-Banaani Rahkajuoma
jäseneltä: Puskis
Rasvatonta mango-banaani rahkajuomaa.
annosta kohti - Kaloria: 55kcal | Rasva: 0,42g | Hh: 7,92g | Prot: 4,99g
Porkkana-Pellavasämpylät
jäseneltä: Mrsferm
Nämä sämpylät ovat täydellistä syksyisille keitoille.
annosta kohti - Kaloria: 169kcal | Rasva: 2,74g | Hh: 30,24g | Prot: 4,87g
Gluteeniton Näkkäri
jäseneltä: sanna71s
Ihanan luonnollinen ja herkkä.
annosta kohti - Kaloria: 130kcal | Rasva: 10,44g | Hh: 6,25g | Prot: 3,54g
Omenapiirakka Tattarijauhoista
jäseneltä: Matilvi
Niin hyvää.
annosta kohti - Kaloria: 146kcal | Rasva: 2,83g | Hh: 22,76g | Prot: 5,64g
Tomaattikeitto
jäseneltä: aseppa
Helppo tomaattikeitto.
annosta kohti - Kaloria: 145kcal | Rasva: 0,52g | Hh: 33,23g | Prot: 4,57g
Raparperikiisseli
jäseneltä: KuiCui
Hyvää vaikka pelkäksi juomaksi.
annosta kohti - Kaloria: 99kcal | Rasva: 0,24g | Hh: 24,30g | Prot: 0,98g
Omena-Marja Hyvä
jäseneltä: KuiCui
Gluteeniton. Ohje sisältää 100% puhdasta kauraa.
annosta kohti - Kaloria: 340kcal | Rasva: 17,36g | Hh: 81,71g | Prot: 144,55g
1   2   Seuraava

Ruoan haku

Auta yhteisöä ja osallistu lähettämällä ja arvostelemalla reseptejä. Klikkaa tätä jakaaksesi reseptin.

Uusimmat reseptit

jäseneltä: Josu1
Todella ravitseva ja täyttävä aamiainen sekä välipala.
jäseneltä: KuiCui
Gluteeniton. Ohje sisältää 100% puhdasta kauraa.
jäseneltä: Puskis
Rasvatonta mango-banaani rahkajuomaa.
jäseneltä: Matilvi
Niin hyvää.